Poszukujemy skutecznego i doświadczonego managera, który wprowadzi marketing Techmo w kolejny etap rozwoju związany z nowymi wyzwaniami (dotarcie do szerokiego grona odbiorców) i zajmie się kreowaniem oraz realizacją działań marketingowych wspierających sprzedaż i budowanie wizerunku. Techmo zajmuje się nowymi technologiami, a nasz marketing dużo eksperymentuje z formami komunikacji, dlatego oczekujemy od Ciebie świeżych pomysłów bazujących na analizie najnowszych trendów marketingowych. Pomóż nam wygrać z Wielkim Bratem 😊
Nasz standard:
Codzienne wyzwania:
Przykładowe projekty:
Odnajdziesz się w naszym zespole, jeśli:
Mile widziane dodatkowe umiejętności:
Mamy dla Ciebie:
PROSIMY O UMIESZCZENIE PONIŻSZEJ KLAUZULI O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Techmo Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko: Head of Marketing.”
Nasz standard:
- praca w organizacji będącej w ścisłej czołówce w branży głosowej
- przyjazne środowisko pracy dla osób komunikatywnych
- możliwość wdrażania autorskich rozwiązań
- hybrydowy tryb pracy: 2 dni biurowe, 3 dni pracy zdalnej
- lokalizacja: Kraków - ul. Torfowa 1/5 (Ruczaj)
- umowa o pracę
- wynagrodzenie: 10 350 zł brutto
- brak dress code’u
Codzienne wyzwania:
- komunikacja z mediami w ramach działań marketingowych
- podnoszenie świadomości i znaczenia marki na rynku
- operacyjne zarządzanie działem i całością zagadnień z zakresu marketingu (strony internetowe, social media, content marketing, e-mail, PR)
- monitorowanie rynku w poszukiwaniu najlepszych i najnowszych trendów w działaniach marketingowych
- opracowywanie i optymalizacja planów działań marketingowych
- gromadzenie wiedzy wewnątrz firmy do potrzeb marketingowych
- utrzymywanie współpracy w zakresie bieżących działań z działem sprzedaży oraz innymi działami w Techmo
- współpraca z zewnętrznymi agencjami i nadzór nad powstawaniem materiałów marketingowych
- analiza, wyciąganie wniosków i raportowanie wyników prowadzonych akcji
Przykładowe projekty:
- raport People@Techmo
- newslettery
- raport Voiceboty i ludzie
- case study z firmą Vectra
- wywiad o projekcie VAMP dla OSOZ Polska
Odnajdziesz się w naszym zespole, jeśli:
- cechuje Cię wysoka kultura języka
- jesteś osobą kreatywną, pomysłową i masz podejście „let's do it”
- posiadasz proaktywne podejście oraz interesujesz się narzędziami usprawniającymi komunikację między ludźmi
- śledzisz trendy w digital marketingu, budowaniu międzynarodowej marki oraz social media
- bardzo dobrze posługujesz się j. angielskim w mowie i piśmie
- posiadasz co najmniej 3 letnie doświadczenie w komunikacji dla branży IT
Mile widziane dodatkowe umiejętności:
- znajomość języka: hiszpańskiego, niemieckiego lub japońskiego
- doświadczenia w planowaniu i realizacji strategii rozwoju na rynkach międzynarodowych
- znajomość narzędzi do cyfrowych publikacji
Mamy dla Ciebie:
- dofinansowanie do kursów i szkoleń
- prywatną opiekę medyczną (Luxmed)
- spotkania integracyjne
- kuchnię wyposażoną w kawę i nie tylko
PROSIMY O UMIESZCZENIE PONIŻSZEJ KLAUZULI O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Techmo Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko: Head of Marketing.”