Scroll

Obszary zastosowań

Obszary zastosowań

W wielu branżach wykorzystywanie mechanizmów rozpoznawania i syntezy mowy w realizacji celów biznesowych stało się optymalnym rozwiązaniem do usprawniania szeregu procesów. Nasze technologie są w wysokim stopniu dedykowane do obszaru ich implementacji (tailor-made) oraz pozwalają na pełną automatyzacje procesów obsługowych w modelu on-premise.  
We współpracy z naszymi partnerami zrealizowaliśmy między innymi wdrożenia Voicebotów w obszarze Customer Care wielu firm. Obserwujemy także trend implementowania technologii głosowych w nowych sektorach gospodarki. Z każdym rokiem coraz większa liczba przedsiębiorstw dostrzega istotny potencjał w ich wykorzystaniu. Na tą chwilę, technologie Techmo można spotkać w wymienionych obszarach:

Ikona Bankowość
Ikona Administracja
Ikona Usługi
Ikona Przemysł
Ikona Ubezpieczenia
Ikona Medycyna

Voicebot - nowoczesna forma kontaktu, która świetnie sprawdza się w poniższych obszarach:

  • Zawieranie umów
  • Umawianie i potwierdzanie wizyt
  • Informacja zwrotna od klientów (przeprowadzenie ankiety)
  • Windykacja
  • Zapytania do bazy wiedzy
  • Reakcja na zgłoszenia
  • Rekrutacja

Voiceboty z technologią Techmo

Usługi bankowe
19 502
Multimedia
801 080 180
Telekomunikacja
801 234 567

Głosowe sterowanie urządzeniami umożliwia bezdotykową obsługę w wielu dziedzinach:

  • icon Wprowadzanie danych w fabryce, np. kontrola jakości
  • icon Zamawianie jedzenia w automatach
  • icon Automatyczne kasy sklepowe
  • icon Internet Rzeczy (IoT)
  • icon Interfejs głosowy w samochodach
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb.
Zadzwoń Napisz
^ array:1 [
  "popup" => null
]